Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:41:26 GMT

بحرین پس از سازش: مسئله فلسطین اهمیت اساسی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۹۱۲

بحرین پس از سازش: مسئله فلسطین اهمیت اساسی دارد

علی‌رغم امضای تفاهم‌نامه میان بحرین و رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه بحرین مدعی شد مسئله فلسطین برای این کشور اهمیت اساسی دارد.

به گزارش مشرق، «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین، امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» گفت که موضع این کشور کشور در قبال مسئله فلسطین ثابت است.

وزیر خارجه بحرین که کشورش روز گذشته با رژیم صهیونیستی تفاهم‌نام همکاری امضا کرده است، گفت: «موضع بحرین در قبال مسئله فلسطین ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. امیدواریم آرمان ملت فلسطین محقق شود».

بیشتر بخوانید: امارات توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را تصویب کرد نخستین هواپیمای اماراتی در اراضی اشغالی فرود آمد واکنش الحوثی به اقدام خائنانه بحرین

عبداللطیف الزیانی در ادامه گفت:‌ «مسئله فلسطین اساس است و ما برای حل و فصل عادلانه امور [فلسطین] تلاش می‌کنیم».

این در حالی است که وزیر خارجه بحرین در بخش‌ دیگری از اظهاراتش درباره توافق با رژیم صهیونیستی گفت: «چند یادداشت تفاهم در زمینه سیاست، توسعه و اقتصاد با اسرائیل امضا کردیم». 

الزیانی همچنین با بیان اینکه مردم بحرین به ارزش‌هایی مثل همزیستی و مدارا باوردارند، افزود: «برای تحقق آرمان ملت‌های منطقه تلاش می‌کنیم».

شامگاه روز گذشته، منابع خبری گزارش دادند که مناطق مختلف بحرین به دنبال سفر هیأت صهیونیستی به کشورشان و اعلام رسمی عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو شاهد برپایی تظاهرات مردمی بوده است .

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اسرائیل فلسطین عبداللطیف الزیانی رژیم صهیونیستی بحرین تل آویو وزیر خارجه بحرین رژیم صهیونیستی مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المیادین، گردان الاشتر وابسته به مقاومت اسلامی بحرین ویدئوی عملیات هدف قرار دادن شرکت حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی موسوم به تراک نت در ایلات را منتشر کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی بحرین آمده است: این عملیات با استفاده از پهپاد طی سه شنبه گذشته در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه انجام شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: عملیات ما جز با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نمی‌شود.

این برای نخستین بار است که نیروهای مقاومت اسلامی بحرین وارد نبرد با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون شده است.

کد خبر 6095344

دیگر خبرها

  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم