Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:23:53 GMT

توزیع ۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۰۶۸

توزیع ۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی

مسلمی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع الاول چهار هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به همت مردم نیکوکار و بسیجیان و دستگاه های اجرایی تهیه و دراختیار جامعه هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(28مهر) در  آئین استانی مرحله سوم نهضت کمک مومنانه و پایان دومین مرحله رزمایش احسان و تعاون همزمان با آغاز ماه ربیع الاول که در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا قدمگاه شهدای والامقام مدافع حرم دیار علویان به همت بسیج سازندگی سپاه استان و با مشارکت همدلانه آحاد مردم مومن و خیران نیکوکار، دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش ۴هزار بسته معیشتی  و ۱۱۴ سری جهیزیه به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سراسر استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: باید در این امر خداپسندانه به کمک مردم بشتابیم تداوم و گسترش ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران چالش‌ها و تبعات زیادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی برای افراد آسیب‌پذیر به همراه داشت اما آنچه که در ایران عزیز ما به‌واسطه باورها، اعتقادات مذهبی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) رقم خورد که متمایز با سایر کشورها است که باعث ایجاد همبستگی، وفاداری و روحیه  نوع دوستی در میان مردم شد.

 

وی با اشاره به  پیام حکیمانه مقام عظمای ولایت در خصوص رزمایش مومنانه، بیان کرد: ایشان در اولین مرحله کمک مومنانه تاکید کردند که مردم باید کمک به هم‌نوعان، انفاق و پرداختن به درد مردم آسیب‌پذیر جامعه توجه داشته باشند.

 

مسلمی بیان کرد: در مرحله اول کمک مومنانه در مازندران در ماه رمضان با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار و دبیری سپاه کربلای استان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ۳۰۵هزار نفر از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تحت پوشش قرار گرفتند در این مرحله از کمک مومنانه ۱۲۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مازندران جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسید.

وی ادامه داد: این رزمایش ارزشمند باعث دلگرمی نیازمندان در جامعه شد مرحله دوم کمک مومنانه در سه برهه زمانی شکل گرفت در مرحله اول از عید قربان تا غدیر ۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند که مجموع ۳۸ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شد در مرحله دوم دهه نخست ۱۰۵هزار بسته معیشتی به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان در مرحله سوم در دهه پایانی صفر ۵۸هزار و ۵۰۰ نفر با برآورد ۲۱ میلیارد تومان کمک مردمی در سه مرحله ۹۸ میلیارد تومان جمع‌آوری کمک مردمی داشتیم.

 

مسلمی اضافه کرد: امروز به لطف خدای متعال شاهد مراسم باشکوهی هستیم که با تلاش و مساعدت همه نهادهای حمایتی ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان، اداره کل کمیته امداد استان، سازمان بهزیستی، بسیج مستضعفان و... چهار هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: همچنین امروز شاهد تهیه و توزیع ۱۱۴ جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان استان هستیم مجموع اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان است که جای تقدیر از مسئولان شهری دارد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی نمایندگی آستان قدس در مازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران کرونا میلیارد تومان بسته معیشتی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان غذا و دارو: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند  توزیع اولین محموله داروی وارفارین بیماران قلبی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان