Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@15:21:59 GMT

زورگیران مخوف در چنگ پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۲۱۴

زورگیران مخوف در چنگ پلیس

رویداد۲۴ فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با بیان این که مشهد برای زورگیران و مجرمان خشن ناامن شده است به تشریح ماجرای دستگیری اعضای دو باند مخوف زورگیری پرداخت و گفت: با تدابیر سردار تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) گشت‌های محسوس و نامحسوس به طور شبانه روزی فعال شده اند و در مناطق مختلف شهر انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: در راستای مبارزه قاطعانه با جرایم خشن و به ویژه زورگیری و گوشی قاپی که با حمایت‌های قضایی صورت می‌گیرد نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری شهرک ناجای مشهد هنگام رصد‌های اطلاعاتی در بولوار شهرستانی مشهد به موتورسوارانی برخورد کردند که پلاک موتورسیکلت خود را با ترفندی خاص پوشانده بودند تا شماره‌های آن به درستی خوانده نشود.بیشتر بخوانید: گفتگوی با زورگیر قمه کش دختر مهراب قاسم خانی/ پدر غش کرد! + فیلممقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: در حالی که دو جوان موتورسوار زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفته بودند ناگهان در تاریکی شب وارد یکی از خیابان‌های بولوار شهرستانی شدند و تلاش کردند تا کیف بانوی جوانی را چنگ بزنند، اما با هوشیاری این زن جوان در ارتکاب جرم ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های گشت نامحسوس پلیس که از چند دقیقه قبل موتورسواران را زیرنظر گرفته بودند با دیدن این صحنه به تعقیب آن‌ها پرداختند تا این که سارقان کیف قاپ را در بولوار شهید فکوری به محاصره درآوردند و راکب ۱۸ ساله موتورسیکلت را دستگیر کردند، اما سرنشین ۲۰ ساله با بیرون کشیدن قمه‌ای دو لبه به سوی ماموران حمله ور شد و در تاریکی شب سعی کرد راه گریزی پیدا کند.

سرهنگ صارمی ساداتی ادامه داد: ماموران انتظامی با دادن اخطار‌های قانونی و شلیک‌های هوایی از متهم خواستند سلاح خود را کنار بگذارد و تسلیم شود، اما او باز هم به سوی ماموران حمله کرد که در این هنگام نیرو‌های انتظامی پای وی را هدف گلوله قرار دادند و حلقه‌های قانون را بر دستانش گره زدند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: بررسی‌های مقدماتی نشان داد این جوان ساکن منطقه خواجه ربیع، دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری، شرب خمر، تیراندازی، روابط نامشروع، درگیری با ماموران انتظامی و ... است.

رئیس پلیس مشهد گفت: با انتقال متهمان به کلانتری درحالی بیش از ۱۰ شاکی آنان را شناسایی کرده اند که پلیس احتمال می‌دهد این زورگیران خطرناک جرایم بیشتری را مرتکب شده باشند. وی افزود: تحقیقات نیرو‌های تجسس زیر نظر سرهنگ فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) ادامه دارد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی همچنین از دستگیری دو زورگیر تبعه خارجی در منطقه سناباد مشهد خبر داد که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند. وی در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد هنگام گشت زنی در خیابان سناباد متوجه شدند که شهروندان در تعقیب موتورسوارانی هستند که چند لحظه قبل گوشی زن جوانی را قاپیده اند؛ بنابراین نیرو‌های انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و با محاصره مسیر فرار متهمان، دو جوان تبعه خارجی را دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: دو موتورسوار ۲۹ و ۱۸ ساله که در دایره تجسس کلانتری سناباد مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته بودند در حالی به گوشی قاپی از زن جوان اعتراف کردند که تاکنون پنج نفر دیگر از شاکیان آن‌ها را شناسایی کرده اند.

سرهنگ صارمی ساداتی با تاکید بر این که با هوشیاری پلیس اجازه عرض اندام به مجرمان و زورگیران را نخواهیم داد، خاطرنشان کرد بررسی‌های ویژه ماموران تجسس با نظارت سرگرد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) برای کشف جرایم احتمالی دیگر اعضای این باند تبعه خارجی همچنان ادامه دارد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 زورگیری اخبار حوادث انتظامی مشهد صارمی ساداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات