Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@01:45:26 GMT

تست کرونای رئیس کمیته ملی المپیک مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۲۹۹

صراط:

کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بعد از ملاقات سیدرضا صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثبت اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی او خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، صالحی امیری حضور دائمی و فعالی در راستای پیگیری چالشها و مشکلات فدراسیونها داشت و هیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهد کرد. او مسایل را همچنان پیگیری خواهند کرد.
 در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که باید اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ  عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری کیکاووس سعیدی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس