Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسترسی به خدمات پس از فروش مناسب و شبکه نمایندگان مجاز همواره یکی از دغدغه های خریداران خودرو بوده است.

در روزگار کنونی که بخاطر گستردگی همه گیری ویروس کرونا اکثریت مردم ترجیح می دهند جهت حفظ فاصله اجتماعی از خودروهای شخصی جهت آمد و شد استفاده نمایند و نهادهای ذیربط نیز با لغو و یا تغییر ساعات طرح ترافیک این موضوع را مورد حمایت قرار داده اند، بالطبع میزان تقاضا بابت حضور در تعمیرگاه های مجاز جهت انجام سرویسهای دوره ای یا تعمیرات (ضمن حفظ پروتکل های بهداشتی) نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور که بیش از 15 سال سابقه حضور در بازار خودرو ایران را داراست. با رویکرد مشتری گرایی در صدد معرفی اپلیکیشنی جهت سهولت دسترسی مشتریان در 150 نمایندگی مجاز به خدمات پس از فروش خود برآمده است.

این اپلیکیشن قابلیت سازگاری با سیستمهای عامل اندروید و IOS تلفن های همراه هوشمند را داشته و خدمات متنوعی را برای مالکان خودروهای مدیران خودرو فراهم می آورد.

یکی از ویژگی های کاربردی این اپلیکیشن امکان درخواست خودروی امداد بدون نیاز به تماس تلفنی و بر اساس موقعیت جغرافیای کاربر است. نمایش نزدیکترین عاملیت مجاز خدمات پس از فروش بر روی نقشه و امکان درخواست نوبت دهی آنلاین در اپلیکیشن می تواند علاوه بر کاهش توقف مشتری در تعمیرگاه های مجاز و آسان تر و کوتاه تر ساختن پروسه پذیرش خودرو موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

قطعا پس از پذیرش خودرو توسط تعمیرگاه های مجاز، بررسی آنلاین وضعیت خودرو نیز از نکات مورد توجه صاحبان خودرو است که این امکان نیز در اپلیکیشن مدیران خودرو در نظر گرفته شده است.

علاوه بر قابلیت های مذکور، استعلام فاکتور و بررسی قیمت قطعات نیز جهت شفاف سازی پروسه خدمات پس از فروش با استفاده از این نرم افزار در دسترس مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

همچنین الزام ثبت شماره شاسی و شماره موتور خودرو جهت پروسه ثبت نام در اپلیکیشن امکان مشاهده سوابق تعمیراتی و فاکتورهای تعمیراتی خودرو را برای مالک فراهم می نماید. این نرم افزار پل ارتباطی بین مشتریان محترم شرکت مدیران خودرو و واحد خدمات پس از فروش است و امکان ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را نیز فراهم میسازد.

این اپلیکیشن مدیران خودرو خدماتی در رابطه با استفاده از قطعات اصلی، میزان خواب خودرو در تعمیرگاه، هزینه تعمیرات، دسترسی به خودرو امداد و مواردی از این دست را به مشتریان این شرکت ارائه میدهد.

زمان رونمایی و سایر اطلاعات در مورد اپلیکیشن مدیران خودرو به زودی از طریق وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی رسمی شرکت اطلاع رسانی می گردد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039eW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اپلیکیشن خودرو خدمات پس از فروش مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو