Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرخنده روز دوشنبه در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی در شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جامعه فرهنگی و هنری با برنامه هایی چون این جشنواره ها، موجب تداوم سنت های زیبا و موثر هنری در فضای جامعه شده و با تدارک رویدادها و حرکت هایی از این دست، هنر را از چالش ها و اتفاقاتی که فضای مجازی برای آن ایجاد کرده است، به سلامت عبور خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال بر استفاده از مناسب از فضای مجازی برای گسترش هنرها تاکید کرد و افزود: خود فضای مجازی هم می تواند کمک کرده و هم افزایی داشته باشد و می توان آنرا فرصت و ظرفیتی برای شناسایی هنرهایی چون خوشنویسی دانست که بهتر دیده شود و دایره مخاطبان آن بیشتر و زیبایی هایی که در این هنر وجود دارد به طیف گسترده تری از مخاطبان انتقال یافته و ذائقه بصری آنان را تقویت کند.

فرخنده با تجلیل از خوشنویسی، اظهار داشت: این هنر جایگاه بسیار ممتازی در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و هنوز هم تاثیرگذاری خاص خود را در جامعه دارد که می تواند به فرهنگ و هنر عمق ببخشد و با سایر هنرها از جمله موسیقی، ادبیات و شعر همراهی و هم افزایی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: خوشنویسی یکی از هنرهای دیرینه اسلامی و ایرانی است که جایگاه ویژه ای در بین هنرهای اسلامی ما دارد و بهترین خوشنویسان کسانی بوده اند که بیشترین آشنایی و انس را با علوم قرآنی داشته اند.

اختتامیه دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی روز دوشنبه در شیروان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان خوشنویسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان