Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون فرهنگی هنری مشکات و بانوان مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه، ۱۱۰۰ قرص نان تهیّه و میان اهالی نیازمند توزیع کردند.

«خدیجه رزمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، به همّت بانوان عضو کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) طرح پخت ۱۱۰۰ قرص نان متبرّک رضوی و همچنین تجلیل از مسئول آستان قدس رضوی مراغه و مسئول محرومیّت زدایی آستان و پزشک خادمیار رضوی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول شهرستان مراغه ادامه داد: نذر مشارکتی بانوان روستای قرطاول شهرستان مراغه با توسل به ساحت مقدس امام رضا(ع)  به همراه قرائت زیارت عاشورا و با عنوان پویش «نذرامام» از اربعین حسینی تا روز شهادت امام رضا(ع) با همّت بانوان خادمیار رضوی و بانوان مسجدی کانون مشکات و با همکاری کانون محلّات رضوی مسجد امام زمان(عج) روستای قرطاول ادا شد.

وی افزود: این طرح با پخت هزار قرص نان و ۱۰۰ قرص نان فطیر سنتی به همراه نمک تبرکی حرم مطهّرامام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) و توزیع به نیابت از امام مهربانی‌ها در منطقه برگزار شد.

رزمی افزود: داوود قادری داش آتان، یکی از پزشکان خادمیار رضوی است که از سال ۱۳۹۷ به عنوان خادم افتخاری به خدمات داوطلبانه و خدمت عاشقانه در زمينه رشد و توسعه سلامت در روستا تلاش جدّی دارد و خدمات ارزشمندی از قبیل ویزیت رایگان، تأمین رایگان نسخه های دارویی بیماران، ویزیت رایگان در منزل بیماران ناتوان و سالمند داشته است؛ این بیماران از خدماتی همچون پایش سلامت، غربالگری دیابت و فشار خون بالا، آموزش های پرستاری لازم و داروی رایگان متناسب با بیماری خود نیز بهره مند می شوند، علاوه بر این برخی از بیماران نیز با پیگیری خادمان این عرصه برای تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی تخصصی تر ارجاع داده می شوند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات ضمن تجلیل از جانفشانی این بزرگواران، خاطرنشان کرد: اهالی روستای قرطاول، بیماران و خانواده های ایشان قدردان زحمات و تلاش های خادمان امام رضا(ع) بوده و پاداش الهی را از خداوند منّان برایشان خواستاریم.

 

 

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان تبریز کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان عج روستای قرطاول امام رضا ع قرص نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟