Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@23:04:28 GMT

توهین ترامپ به فائوچی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۵۵۸

توهین ترامپ به فائوچی

در ادامه تقابل «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی این کشور، ترامپ گفت که مردم از سخنان مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در مورد ویروس کرونا خسته شده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران از مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی انتقاد کرد و وی را یک «فاجعه» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با کارمندان ستاد انتخاباتی خود گفت، مردم از شنیدن سخنان دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و همه این «احمق‌ها» در مورد ویروس کرونا خسته شده اند.

ترامپ در ادامه فائوچی را «فاجعه» خواند اما گفت با اخراج فائوچی، مشکلات بزرگتری را برای خود ایجاد می‌کند.

مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ با شبکه «سی‌بی‌اس» بار دیگر به امتناع دونالد ترامپ، از زدن ماسک واکنش نشان داد.فائوچی ضمن انتقاد از این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا گفت ترامپ استفاده از ماسک را نشانه ضعف می‌داند و این اقدام وی معقول نیست. وی گفت: «او (ترامپ) گاهی زدن ماسک را به مثابه ضعف می‌داند. آیا این [اقدام] برای شما معقول به نظر می‌رسد؟ نه قطعاً معقول نیست.»

فائوچی در ادامه صحبت‌ها خود گفت، شکی نیست که زدن ماسک از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

ترامپ در آغاز شیوع ویروس کرونا در کشورش از زدن ماسک امتناع می‌ورزید و استفاده از آن را غیر‌ضروری می‌دانست. با این وجود وی در اولین مناظره انتخاباتی با «جو بایدن»، رقیب دموکراتش عنوان کرد که با زدن ماسک مشکلی ندارد و استفاده از آن خوب است.

رئیس‌جمهور آمریکا حتی بعد از ابتلا به ویروس کرونا به مدت کوتاهی از ماسک استفاده کرد و بار دیگر در برخی اماکن از جمله در گرد‌همایی‌های انتخاباتی خود از زدن ماسک امتناع ورزید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ آنتونی فائوچی رئیس جمهور آمریکا ویروس کرونا زدن ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت