Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی رئیس شورای اطلاع رسانی کردستان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی گفت: قرار است با برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تعدادی مساجد و تکایای مشخص، مداحی و مولودی‌خوانی از بلندگو‌ها پخش شود، بنابراین اجازه برگزاری این برنامه‌ها به صورت تجمع داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواستار همکاری امامان جماعت برای ممانعت از برگزاری مراسم مولودی‌خوانی در مساجد و سوق دادن این برنامه‌ها به صورت مجازی شد و اضافه کرد: ماموستا‌ها و روحانیون تمام تلاش خود را در راستای فرهنگ‌سازی رعایت نکات بهداشتی بکار گیرند، چرا که در صورت بی‌توجهی مردم به دستورالعمل‌ها، باید شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میر‌ها و بحرانی شدن وضعیت استان باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه پیشگیری‌ها باید جدی‌تر گرفته شود، افزود: اطلاع‌رسانی‌ها باید بیشتر شود و در این زمینه از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد نیز باید کمک گرفت ضمن اینکه نیاز است صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها نیز در بحث اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی رعایت نکات بهداشتی ابتکار عمل داشته باشند.

زارعی بر حساس کردن مردم نسبت به استفاده از ماسک تاکید کرد و یادآور شد: باید کادر درمانی را که خسته شده‌اند، تشویق کرده و خود را برای شرایط سخت‌تر آماده کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان هم تغییر شکل و شمایل تبلیغات و آگاه‌سازی مردم در مورد رعایت دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و گفت: پیشنهاد می‌شود صدا و سیما از افراد عادی و مبتلا به کرونا و بهبود یافته برای این کار استفاده کند چرا که تاثیرش بیشتر است.

بهرام نصراللهی‌زاده با بیان اینکه جامعه نیاز به شوک و حرکتی تاثیرگذار در رابطه با بحث مقابله با کرونا دارد، تاکید کرد: باید بررسی‌ها راجع به اماکن آلوده جدی‌تر شود، ضمن اینکه شهروندان را نسبت به عدم برگزاری مهمانی‌های خانوادگی حساس‌تر کرده به نحوی که خود آنان نسبت به عدم برگزاری این مهمانی‌ها به یکدیگر و همسایه‌ها هشدار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس استانداری کردستان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست