Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@01:03:24 GMT

قیمت بیت‌کوین در آستانه ۱۲ هزار دلاری شدن

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۴۸۵

آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می رسد طی سال های آینده ارزهای دیجیتالی به جز جداناپذیر زندگی انسان ها تبدیل خواهند شد و اخیرا صندوق بین المللی پول میزبان یک اجلاس در خصوص آینده سیستم های پرداختی بود که در آن روی اهمیت بالای ارزهای دیجیتالی تاکید شد.

به گزارش سی ان بی سی،در آخرین دور از معاملات ارزهای دیجیتالی، بیتکوین با ثبت صعود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۶ درصدی به ۱۱ هزار و ۶۸۱.۳۵ دلار رسید.

ارزهای دیجیتالی در هفته های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده اند و تحلیلگران نگرانی معامله گران از پیامدهای کرونا بر روی اقتصاد جهانی را اصلی ترین دلیل این نوسانات عنوان می کنند. اخیرا اتحادیه اروپا اعلام کرده است وارد کار قانون گذاری معاملات ارزهای دیجیتالی خواهد شد و این مساله حاکی از پذیرش نقش ارزهای دیجیتالی در آینده نظام مالی جهان خواهد بود.

هر چند برخی از منابع از پیشرفت های جدید دارویی در مقابله با کرونا خبر داده اند، با این حال شمار مبتلایان به کرونا در جهان بار دیگر روندی صعودی به خود گرفته است و بسیاری از کارشناسان نگران بروز موج دوم همه گیری به صورت جهانی در پاییز هستند. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند و بیم افزایش محسوس شمار قربانیان با تشدید روند فعلی وجود دارد.

البته صعود قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیتکوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۰.۸۶ درصد صعود به ۳۷۹.۴۳ دلار، بیت کوین کش با ۰.۶ درصد جهش به ۲۵۰.۴۹ دلار، لایت کوین با ۱.۲۵ درصد افزایش به ۴۸.۱۰ دلار، مونرو با ۳.۷۸ درصد پیشروی به ۱۲۵.۸۶ دلار، دش با ۱۲.۹۵ درصد ریزش به ۷۵.۷۳ دلار، زدکش با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۶۶.۰۷ دلار و میکر با ۰.۰۳ درصد صعود به ۵۶۴.۹۷ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال ارزهای دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت