Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@02:28:11 GMT

این میوه منبع اصلی ویتامین C است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۷۰۱

این میوه منبع اصلی ویتامین C است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، فرزاد شید فر متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، درباره «خواص لیمو ترش»، اظهار داشت: لیمو ترش حاوی ویتامین C است و ویتامین C در سلامت و ترمیم بافتها، جلوگیری از خونریزی عروق و استحکام مو نقش زیادی دارد.   وی ادامه داد: همچنین برای مقاومت بدن مقابل عفونت‌ها باید این ویتامین  را از غذا دریافت کنیم و یکی از منابع، ویتامین C مرکبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این متخصص تغذیه با تأکید بر اینکه لیموترش منبع بسیار خوبی از ویتامینC است، افزود: باید روزانه  ۶۷۵ میلی گرم ویتامین C مصرف کنیم؛ به این دلیل که این ویتامین در بدن سنتزی ندارد و باید این ویتامین را از لیموترش، مرکباتی مانند پرتغال، سبزیجات، گریپ فروت و توت فرنگی تامین کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خواص لیمو ترش منبع اصلی ویتامین C ویتامین C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • این سبزی ضد سرطانی متخصص تسکین عفونت های تنفسی
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • (ویدیو) گل اول آلومینیوم به پرسپولیس توسط لیمو‌چی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی