Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:49:04 GMT

آغاز به کار همایش ملی توسعه پایدار شهرستان بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۶۰۳۶

آغاز به کار همایش ملی توسعه پایدار شهرستان بروجرد

ایسنا/لرستان همایش ملی توسعه پایدار شهرستان بروجرد آغاز به کار کرد.

حسن مروتی رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) در حاشیه این همایش که به‌صورت مجازی امروز ۲۹ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش توسعه پایدار شهرستان بروجرد؛ حرکت به‌سوی فرا صنعت در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) طی امروز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محورهای همایش در حوزه اقتصادی با تمرکز بر شهرستان بروجرد شامل؛ نقش سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار، بهبود فضای کسب‌وکار، کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار، مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه، تبیین نقش خدمات در فراصنعتی است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای همایش در حوزه اجتماعی با تمرکز بر شهرستان بروجرد شامل؛ نقش توسعه اجتماعی در توسعه پایدار، تبیین توسعه پایدار روستایی و شهری، نقش آموزش در توسعه پایدار امنیت، عدالت و سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی همايش بروجرد شهرستان بروجرد توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی