Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:43:54 GMT

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۶۵۲۳

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی، علیرضا اسماعیلی، اسماعیل امینی، اشرف بروجردی، راضیه تجار، هومان حسن‌پور، ابراهیم حیدری، محمد حسین رنجبران،  صابر سهرابی، غلامرضا غفاری، علی غیاثی ندوشن، مهدی فیروزان، علیرضا کاظمی، جواد محقق، علیرضا مختارپور و محمدجواد مرادی‌نیا را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی، پیش از این ایوب دهقانکار را به عنوان دبیر بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرده بود.

کد خبر 5052102 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد محسن جوادی اسماعیل امینی مهدی فیروزان اشرف بروجردی رایزنی فرهنگی پرویز قاسمی ترجمه تازه های نشر اربعین 99 معرفی کتاب قرقیزستان ویروس کرونا شیوع کرونا ادبیات جهان جایزه جلال آل احمد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران صنعت نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی با معرفی مقالات برتر و تجلیل از فعالان حوزه نقشه و اطلاعات مکانی به کار خود پایان داد
بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی، پس از دو روز به کار خود پایان داد.
در این رویداد، جلسات ارائه سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه همزمان به صورت حضوری و وبینار برگزار شد و مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت.
دکتر جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشوردر این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز همایش و نمایشگاه ژئوماتیک ۱۴۰۳، از تمامی دست اندرکاران و شرکت‌کنندگان تقدیر و تشکر کرد
این همایش که از ۹ اردیبهشت ماه آغاز شد با برگزاری ۷ کارگاه آموزشی، سه میزگرد تخصصی، ۳۸ مقاله بعنوان سخنرانی و ۳۶ مقاله به صورت پوستری در ۸ محور تخصصی با موضوعات روز حوزه نقشه‌برداری کشور ارائه شد.
از این بین ۸ مقاله بعنوان مقاله برتر انتخاب و از آنها با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است بخش نمایشگاه ژئوماتیک تا ۱۲ اردیبهشت همچنان میزبان علاقمندان است

دیگر خبرها

  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران