Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:12:31 GMT

آتش‌سوزی آپارتمان مسکونی در لنگرود مصدومی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۶۶۸۸

آتش‌سوزی آپارتمان مسکونی در لنگرود مصدومی نداشت

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود از آتش سوزی دو واحد آپارتمان مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

یاسر شادمان، در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی در یک آپارتمان امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۲۱ آتش نشان به همراه شش دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به بلوار شهید عبدالکریمی پشت کلانتری ۱۱ اعزام شدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود، ادامه داد: آتش‌سوزی در طبقات آخر آپارتمان اتفاق افتاده بود، که پس از حدود ۳۰ دقیقه تلاش نیروهای آتش‌نشانی، مهار شد.

شادمان، تصریح کرد: در این حادثه اسباب و اثاثیه و سربندی سقف واحد طبقه چهارم آپارتمان در آتش سوخت و دچار خسارت شد.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود، افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لنگرود با ۳۳ نیروی انسانی، پنج خودروی آتش نشانی و دو تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 450765

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی لنگرود سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی حادثه مصدومان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی