Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چابهار محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: ظرفیت هنر خوشنویسی در کشورمان سرآمد و در دنیا مطرح است، با توجه به استعدادهای ذاتی و علمی فراوانی که در کشور بویژه سیستان و بلوچستان وجود دارد به مناسبت هفته خوشنویسی این نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان خلاق به مدت سه روز در منطقه آزاد چابهار برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن خوشنویسان شهرستان چابهار از سال ۱۳۷۸ به عنوان دومین شعبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شده و برای ترویج این هنر زیبا نیاز به فراهم شدن بسترهای لازم از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با ساخت مجتمع فرهنگی کمالان که به نام هنرمند برجسته موسیقی سنتی بلوچی نام گذاری شده، ظرفیتی ایجاد کرده که هنرمندان با گردهمایی در این مکان از فرصت‌های بدست آمده برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای هنری‌شان استفاده کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه ورکشاپ سه‌روزه‌ای از سوی انجمن هنرهای تجسمی و خوشنویسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسی شهرستان چابهار با همکاری منطقه آزاد چابهار دایر شده است.
چاکرزهی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی کمالان ظرفیت بسیار خوبی برای نمایش خلاقیت و توانمندی‌های هنرمندان است که از سوی منطقه آزاد چابهار ساخته و پس از تجهیز به‌تمامی امکانات موردنیاز هنرمندان به‌زودی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: منطقه آزاد چابهار درصدد است به‌منظور شناسایی و پرورش استعدادهای موجود منطقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار دوره‌های آموزشی هنری در مجتمع فرهنگی کمالان برگزار و فعالیت‌های هنرمندان را نیز موردحمایت قرار دهد.

46

کد خبر 1445393

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم