Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، از اجرای طرح احسان سلامت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و توزیع بسته‌های بهداشتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه این نهاد همگام با سایر مجموعه ها از ابتدای شیوع بیماری کرونا، وارد عرصه خدمت رسانی و فعالیت‌های جهادی شد، گفت: مراحل مختلف توزیع سبدهای معیشتی، 313 بسته تحصیلی و بهداشتی، توزیع 4200 عدد ماسک، ضد عفونی معابر، توزیع غذای گرم بین دانش‌آموزان روستایی از جمله این اقدامات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اعلام چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ادامه داد: در قالب این طرح، پویش احسان سلامت با اهداء سه هزار بسته لوازم بهداشتی به مدارس روستایی سراسر استان اجرا می‌شود.

لطیفی، با بیان اینکه طرح احسان سلامت در دو مرحله به اجرا در خواهد آمد، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های درس 80 درصد از مدارس روستایی بصورت حضوری، اولویت توزیع این بسته‌ها در بین دانش آموزان روستایی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها، گفت: این بسته‌ها شامل ماسک و مواد ضدعفونی است که ارزش ریالی آن 45 میلیون تومان است.

دانش‌آموزان استثنایی به 210 مدرسه جدید نیاز دارندتهدید سلامت روان دانش‌آموزان و معلمان در آموزش مجازیارزشیابی توصیفی در چالش "افت تحصیلی دانش‌آموزان" سهمی ندارد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند