Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدمات شرکت ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضروری است نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، مجوز نشر برای حضور در این نمایشگاه باید تا پایان دی ماه سال جاری معتبر باشد و ناشران ملزم‌اند برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

گفتنی است زمان ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به یادآوری است، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع در سطح کشور، شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران، برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در سال جاری لغو کرد.

در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامعه نشر کشور، نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال جاری برگزار خواهد شد و این نمایشگاه جایگزین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نخواهد بود.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نمایشگاه مجازی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تقریباً همه ناشران بزرگ در نمایشگاه کتاب حضور دارند
  • درهای مصلی به روی مخاطبان سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب باز شد
  • درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار
  • در‌های نمایشگاه کتاب باز شد
  • درهای نمایشگاه کتاب باز شد
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران