Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی گفت: تعداد ۴۵ بسته معیشتی به همت خیرین، مردم و سایر ارکان مسجد تهیه و توسط اعضای کانون مهدی آل محمد (ص) بین نیازمندان توزیع شد.

«صفرعلی شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۴۵ بسته معیشتی به همت خیرین، مردم و سایر ارکان مسجد تهیه و توسط اعضای کانون مهدی آل محمد (ص) بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی ادامه داد: این اقدام در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمنئان صورت گرفت.

 

وی ابراز کرد: ارزش هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است که شامل ماکارونی، برنج، خرما، روغن مایع، سویا، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و اقلام بهداشتی می باشد.

 

شریفی گفت: کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی تاکنون چندین مراحله از رزمایش مواسات را انجام داده است که در این راستا بسته های معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد (ص) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای كلار سفلی ادامه داد: امیدواریم با این کمک ها بتوانیم بخشی از آلام این خانواده ها در این روزهای کرونا کاهش داده باشیم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی توزیع بسته معیشتی کانون فرهنگی هنری مهدی آل محمد ص مهدی آل محمد بسته معیشتی کلار سفلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات