Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:27:29 GMT

آدرس حسن روحانی درست است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۱۲۵

آدرس حسن روحانی درست است

این روزها سر را به هرسویی که می‌چرخانی مردم زمزمه می کنند سکه شد انقد طلا شد انقد و دلار شد انقد!و مرغ شد 26 تومن! رئیس جمهور هم می گوید لعن و نفرین را به کاخ سفید بفرستید و ادرس غلط به مردم ندهید. برخی صحبت حسن روحانی را نقل بر بی مسئولیتی کردند ولی حسن روحانی اتفاقا این دفعه آدرس درست را داد!

آدرس را به کسانی رونوشت کرد که امروز با بدترین حملات به هر وسیله‌ای در پی تخریب دولت یازدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگارنده قصد حمایت و دفاع از دولت را ندارد. اما با یک رصد ساده کاملا واضح و مشخص است که چه کسانی نمی خواهند تحریم ها لغو شود و برجام بار دیگر احیاء شود.همان کسی که امروز از صدای ملی شیپور تبلیغ پیروزی دونالد ترامپ را سر میدهند یا نسخه ای تجویز می کنند برای حمله به مواضع آمریکا در منطقه! آیا اینها به واقع به دنبال رفع تحریم هستند یا نگران انتخابات 1400؟

 همه چیز در سایه انتخابات آینده ایران طرح‌ریزی شده است. برخی به دولت و تیم جواد ظریف خرده می گیرند که چرا سیاست کشور به انتخابات آمریکا گره خورده است؟ آیا پاسخ غیر از این است که این مخالفان دولت هستند که در پی انتخاب نشدن جو بایدن هستند؟ همانطور که روز گذشته سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور در نشست خبری صریحا اعلام کرد برای ما بایدن و ترامپ فرقی نمی کند، ظریف نیز این مساله را بارها در مصاحبه با شبکه های بین المللی متذکر شده است.

آب از جایی دیگری گرم است.چرا امروز مخالفان که با رکیک ترین الفاظ،دولت و تیم سیاست خارجی او را هدف حمله قرار میدهند خواستار پیروزی دونالد ترامپ هستند؟ کسی که ظالمانه ترین و بی سابقه ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرد، کسی که با تحریم بانک ها و شرکت ها علنا راه ورود دارو به ایران را بسته است! آیا غیر از این است که امیال هردو طیف مشابه یکدیگر است؟  امروز در توئیتر غوغای #انسولین_نیست جگرسوز شده، دیروز کشته های کرونا ٣٣٧ خانواده را داغدار کرد و رئیس مجلس خواستار برطرف شدن مشکل معیشتی مردم می شود،حامیان همان مجلس انقلابی با مشارکت 20 درصدی مردم که این روزها خواستار اعدام رئیس جمهور شده آیا همان هایی نیستند که از لحظه توافق برجام سنگ بنای اجرایی نشدن این توافق را گذاشتند؟ حالا امروز نگران نبود دارو و معیشت مردم شده اند؟ اگر دغدغه معیشت است چوب لای چرخ دولت گذاشتن به چه معناست؟حمایت از ترامپ چه توجیهی دارد؟پشت پرده قاچاق دارو به کجا ختم می شود؟!اگر دغدغه معیشت مردم است چرا صلح امام حسن(ع) زیر سوال می رود؟

می گویند رئیس جمهور ادرس کاخ سفید می دهد! بله ادرس کاخ سفید اینبار درست است چرا که اگر جو بایدن در انتخابات آمریکا پیروز شود و به توافق برجام بازگردد مجلس انقلابی و یارانش شانسی برای انتخابات 1400 ندارند چرا که بازگشت آمریکا با پیروزی بایدن به توافق برجام نشان خواهد داد که این توافق نقش بسیار چشمگیری در اقتصاد کشور و تبادلات ارزی داشته و دارد وبار دیگر شانس پیروزی انتخابات 1400 احتمالا از آن جبهه چپ یا اعتدالیون شود. ادرس کاخ سفید دست خیلی ها را رو خواهد کرد که این توافق می توانست تا چه اندازه معیشت مردم را رونق دهد. کارخانه های ورشکسته که از ساده ترین مواد اولیه محروم هستند و تحریم های ثانویه با سیاست فشار حداکثری سبب تعطیلی آنها شد بار دیگر احیاء شوند. تولید ملی رونق بیشتری خواهد گرفت. چراکه بسیاری از مواد اولیه کارخانجات و صنایع کشور وابسته به وارد کردن مواداولیه انهاست.با رفع تحریم بانک ها و شرکت ها داروی بیماران خاص وارد کشور خواهد شد. حال چه کسانی به واقع اینروزها به دنبال تامین معیشت مردم هستند؟ همان هایی که بی صبرانه انتظار پیروزی ترامپ را می کشند؟

آدرس کاخ سفید همنوایی با ترامپ در داخل کشور است که بیداد می کند، بگردید کاسبان تحریم و کاسبان برجام و همینطور کاسبان انتخابات را در این وقت بلا  پیدا کنید! کاسبانی که قدرت را شش دانگ در اختیار دارند و تا انتخابات از هیچ حمله ای علیه دولت و تیم سیاست خارجی دولت مضایقه نخواهند کرد. واقعیت تلخی است که سرنوشت معیشت مردم ادرسش کاخ سفید است و شما بخوانید جلسه‌ها و نشست‌های مخفی انتخاباتی!

کد خبر 1445324

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی کاخ سفید ایران و آمریکا انتخابات ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن محمدجواد ظریف معیشت مردم کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است

به گزارش خبرآنلاین البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، افزود: همه به این باور رسیده ایم که دولت محترم سیزدهم برای جبران کاستی ها، ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها و کسب رضایتمندی مردم، مصمم است و تلاش می کند.

وی ادامه داد: امسال بنا بر منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) سال جهش تولید با مشارکت مردم، نام گرفت.

عبداللهی گفت: بر این اساس باید تمامی ظرفیت های خود را در راستای تحقق این هدف بزرگ متمرکز کنیم و بسترهای مشارکت مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: در انتخابات اسفند ماه گذشته، دست در دست هم دادیم و با آگاهی بخشی و امیدآفرینی، مردم را از حق و تکلیف خود در انتخابات آگاه کردیم که مانع تحقق اهداف برنامه ریزی شده دشمنان شد.

استاندار البرز گفت: براین اساس از اصحاب محترم رسانه انتظار می‌رود همچنان در کنار ما باشند تا دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز با سربلندی برگزار کنیم.

وی همچنین شرایط البرز بعنوان استانی که از سال ۸۹ استقلال یافت تشریح کرد و در ابعاد مختلف به نیازها، مطالبات، ظرفیت ها، سرانه ها و زیرساخت های آن پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: البرز مهاجرپذیر ترین و متراکم ترین استان کشور است در حالی که تنها نیم درصد از مساحت خاک کشور را داراست.

وی گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رییس جمهور محترم و همچنین سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق شد و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد.

استاندار البرز افزود: مجموعه ساختمان های زندان بزودی به یک مکان فرهنگی تبدیل می شود و اراضی مربوط به استان نیز در راستای مولدسازی در عمران و آبادانی استان صرف می شود.

وی با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۸ درصد و در البرز حدود ۹ دهم به ازای هر هزار نفر است، گفت: ۲۰ بیمارستان شامل ۱۲ تا دولتی و ۸ تا خصوصی با ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در البرز مستقر هستند و برای رسیدن به میانگین کشوری و جمعیت استان به بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز نیاز داریم که با توجه به تسریع در روند پیشرفت پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه البرز در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور است، گفت: این استان ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان دوشفیته و کلاس ها با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود و اگر بخواهیم همه مدارس یک شیفت و کلاس ها ۳۰ نفره شود به حدود هزار مدرسه نیاز داریم.

عبداللهی افزود: خدا را شاکریم که اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده و تا پایان دولت سیزدهم این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

در پایان این نشست از اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و اسماعیل حیدرپور سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین در استان البرز نیز تقدیر شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899399

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد