Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: در شش ماه ابتدایی امسال حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی این سازمان هزینه شده است.

سیداکبر نوربخش‌رضایی در گفت گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شش ماه امسال سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۵۲ عنوان برنامه توسط این سازمان اجرا شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش و اطلاع رسانی پرسنل در خصوص پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی الکل، ماسک و لباس مخصوص بین پرسنل و ضدعفونی محیط و لباس غسال، آماده‌سازی قطعه یک مخصوص دفن اموات کرونایی طبق پروتکل‌های ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت نمایندگان بهداشت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و افزود: در مجموع برای اجرای پروژه‌های عمرانی حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با بیان اینکه عملیات ضد عفونی آرامستان‌های «بهشت رحمت» و «دو معصوم» جهت مقابله با شیوع کرونا انجام شده است، تصریح کرد: غبارروبی و گل‌افشانی و ضدعفونی قبور مطهر شهدا با همکاری سازمان سیما منظر نظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد انجام شده است.

نوربخش‌رضایی با اشاره به نصب بنر و اطلاع‌رسانی جهت مقابله با شیوع کرونا از مسدودسازی مسیرهای ورودی و اطراف آرامستان‌های بهشت رحمت خبر داد و خاطرنشان کرد: ممنوعیت ورود زائران اهل قبور در آرامستان بهشت رحمت با هدف جلوگیری از شیوع بیماری بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

کد خبر 450770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداري شهركرد مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است