Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

این روزها اخباری مبنی بر ابتلای برخی هنرمندان کشورمان به کرونا منتشر می شود. 

امروز هم خبری مبنی بر  ابتلای احسان علیخانی به این بیماری منتشر شد که او با انتشار پستی در فضای مجازی این خبر را تکذیب کرد. 

او در این باره نوشت:

در روز‌هایی سرشار از اخبار و احوال بد و تلخ و امروز که در رکوردی عجیب، رکورد از دست دادن هموطن را شکستیم، خبر کذب کرونا داشتن بنده چندان اهمیتی ندارد، اما به جهت وظیفه و تماس‌ها و پیغام‌های مکرر دوستان عرض میکنم که به لطف خدا تا این لحظه مبتلا نشدم، اما رفقا و دوستان زیادی دارم که درگیر شدن متاسفانه، البته انگار با این وضعیت، سیاست‌های شل کن سفت کن، فشار اقتصادی که مانع تعطیلی میشه، بی اهمیتی تعداد فراوانی از هموطنان به این ویروس، قراره همه مبتلا بشن و چه داغ‌هایی که آمد و قراره بیاد، با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون مجری عصرجدید ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

مخالفت هواداران بایرن مونیخ تأثیری روی مدیران این باشگاه نگذاشته است

طرفداری | چند روز پیش برخی هواداران بایرن مونیخ یک کارزار اینترنتی راه انداختند که گویا تاکنون بیش از 10,000 نفر در آن شرکت کرده‌اند. در این کارزار، هواداران خواستار ماندن توماس توخل شدند و مخالفت خود را نیز با رالف رانگنیک اعلام کردند.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ به خوبی متوجه هستند که گزینه مورد نظر هواداران یک شخص دیگر به‌جای رالف رانگنیک است اما با این وجود، مخالفت هواداران قرار نیست تصمیم آن‌ها برای امضای قرارداد با رانگنیک را تغییر دهد.

بیش‌تر بخوانید: ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

بایرن مونیخ چه غرامتی باید به فدراسیون فوتبال اتریش بپردازد؟

در مونیخ فرض می‌کنند غرامتی که برای رالف رانگنیک باید به فدراسیون فوتبال اتریش پرداخت کنند، یک عدد یک رقمی میلیون یورویی خواهد بود. با این حال اتریشی‌ها انتظار یک عدد دو رقمی دارند به خصوص اینکه بایرن مونیخ در سال 2021 برای یولیان ناگلزمان، مبلغ پایه 15 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند