Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پورمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ابلاغ اداره کل اقتصادی استانداری خوزستان برای اختصاص عوائد سوخت به روستاییان مرزنشین که شامل تمام روستاهای بخش مرکزی خرمشهر می‌شود، روند ثبت‌نام از روستاییان خرمشهری با همکاری دهیاران آغاز شد.

وی افزود: ثبت‌نام روستاییان بخش مرکزی خرمشهر از دو هفته گذشته آغاز شد و ۱۰ اکیپ در حال انجام ثبت‌نام اولیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی خرمشهر بر انجام بخش بیشتر کار تأکید کرد و گفت: پیش از آغاز ثبت‌نام‌ها، دهیاران به روستاییان اطلاع‌رسانی لازم را انجام دادند و مردم با اطلاع از این طرح برای ثبت‌نام مراجعه کردند که تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی در ادامه با یادآور شدن اینکه ثبت‌نام‌های انجام شده توسط دهیاران تنها ثبت‌نام اولیه است، افزود: روستاییان برای تکمیل روند ثبت‌نام باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و در صورت مشکل یا مغایرت اطلاعات می‌توان در دفاتر پیشخوان نسبت به اصلاح آن موارد اقدام کرد.

پورمند مهلت مشخصی را برای ادامه ثبت‌نام اولیه اعلام نکرد و گفت: سامانه ثبت‌نام عوائد حاصل از سوخت، سامانه‌ای ملی است و مشخص نیست تا چه زمانی امکان ثبت‌نام فراهم است و بر همین اساس از روستاییان درخواست می‌شود تا زمانی که سامانه فعال است، نسبت به تکمیل روند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بخشدار مرکزی خرمشهر از روستائیانی که تاکنون برای عوائد حاصل از سوخت ثبت‌نام نکرده‌اند، درخواست کرد که برای ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به دهیاری روستای خود مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خرمشهر ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی دارد که در سامانه برای هر خانوار ثبت چهار نفر به نام سرپرست خانوار امکان‌پذیر است.

کد خبر 5052177

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر یارانه سوخت خانوار روستایی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا اربعین 99 شهرکرد گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مراسم عزاداری مرکزی خرمشهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند