Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین شب گذشته ریحانه پارسا با انتشار خبر یکی از رسانه ها درباره مهاجرتش در صفحه شخصی خود خبر از مهاجرتش از ایران برای ساخت فیلمی به نام «زمان» را داد.  پارسا بازیگر ۲۱ ساله سریال «پدر» و فیلم سینمایی «خوب بد جلف۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، از ۲ سال گذشته طرح ساخت فیلم «زمان» را بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی اش به نگارش درآورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این فیلم به مرحله پیش تولید رسیده و بزودی در ارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت. لازم به ذکر است برای ساخت این فیلم لوکیشن ها بازسازی می شوند و پارسا در سمت کارگردان قرار است تعدادی بازیگران ایرانی را مقابل دوربین خود ببرد.      به نقل از تسنیم، مدتی لایوها و گفت‌وگوهای ویدئویی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون بعد از حاشیه‌های ازدواج و طلاقش، سوژه خیلی از رسانه‌ها شده بود. برخی می‌گفتند او دیگر توان پاسخگویی و جدال با حاشیه‌های مجازی را ندارد. فردی که تا مدت‌ها در فضای‌مجازی خودش دیگران را سوژه می‌کرد و به زمره یکی از شاخ‌های اینستاگرامی تبدیل شده بود آرام‌آرام دنبال فرصتی می‌گشت تا از این میدان فرار کند. تا اینکه خبر نپیوستن این بازیگر به «خوب، بد، جلف» جدید بیرون آمد. در خلاصه این خبر از سوی عوامل سریال گفته بودند به دلایلی این حضور محقق نشده و سام درخشانی در گفت‌وگوی رادیویی از این موضوع پرده برداشت و گفت: فکر می‌کنم ایشان به خارج از کشور رفته‌اند. خانم پارسا هم ما را و هم خانواده‌شان را شگفت‌زده کردند.
وی افزود: به ریحانه پارسا گفتم به خودشان وقت بدهند از این حالت خارج شوند و به بازی‌شان ادامه دهند. فعلاً در کشور همسایه هستند و خودشان می‌گفتند قصد مهاجرت دارند. اما تصمیم‌شان قطعی نبود، چیزی که هست از کار ما جدا شدند.  
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه‌چیز را درست می‌کند. الان خسته‌اند و شاید اتفاقات اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد. بالأخره آستانه تحمل خیلی‌ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتما از زبان خودشان می‌شنویم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ریحانه پارسا سام درخشانی خوب بد جلف ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند

وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی در مصر خواستار عدم اجرای حمله رژیم صهیونیستی به رفح شد.

به گزارش ایسنا، استفان سژورنه، وزیرخارجه فرانسه در سفری اعلام نشده به مصر گفت: «پیام پاریس و قاهره به اسرائیل این است که تصمیم حمله به رفح را اجرایی نکند.»

به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزیر امور خارجه فرانسه تأیید کرد تلاش برای برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و غزه در ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

سژورنه همچنین عنوان کرد: امیدوارم در صورت آتش‌بس در غزه، سه گروگان فرانسوی در لیست افرادی قرار گیرند که آزاد می‌شوند.

وی هشدار داد حمله به رفح، در جنوب نوار غزه، کمکی به دولت یهود در جنگ علیه حماس نخواهد کرد.

مصر، با قطر، یکی از کشورهای میانجی در این مذاکرات است.

پیش از سفر به مصر، وزیر خارجه فرانسه به لبنان و سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • این شعر جعلی است!
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند