Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهیان گفت: موشن کمیک «زیر رگبار گلوله» با موضوع نحوه شهادت کوچکترین شهید انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تولید موشن کمیک «زیر رگبار گلوله» به همت گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم گفت: این اثر فاخر به نحوه شهادت کوچکترین شهید انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: «شهید محمد اسدی» در دوران رژیم پهلوی و در جریان تظاهرات مردم علیه مأموران شاه، در حالی که تنها 6 ماه از تولدش گذشته بود، به فیض رفیع شهادت نائل آمد و علی اصغر انقلاب اسلامی لقب گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این موشن کمیک در چهار دقیقه و 30 ثانیه تهیه شده است، عنوان کرد: نویسندگی و کارگردانی این اثر بر عهده «ابراهیم کریم زاده» بوده است.

 

گواهیان با اشاره به دیگر عوامل تولید موشن کمیک «زیر رگبار گلوله» خاطرنشان کرد: «سیاوش معصومی» دستیار کارگردان، «عباس رحمانیان» تصیربردار، «مهدی خادم پیر» دستیار تصویر و «اسماعیل اکسیری فرد»، «محمود رحمانیان»، «مهدی خداجو» و «سعید بهشتی» بازیگران این اثر را بر عهده داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه گرافیست این موشن کمیک را «مهران موسوی» و «حسین بهشتی» عهده دار بوده است، گفت: صدا پیشگان این اثر را «زهرا فیلی»، «محمد دهقانی» و «سروش دوانی» بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: ترکیب و طراحی صدا در این اثر بر عهده «محمود رحمانیان» بوده و کامپوزیت نیز «ابراهیم کریم زاده» عهده دار بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به تهیه کنندگی گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده است، خاطرنشان کرد: این گروه رسانه ای بیش از 10 سال در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام اول گردیده است.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد:  تولیدات گروه رسانه ای «ماح» برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی، جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید موشن موشن کمیک تهیه و تولید فیلم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری زیر رگبار گلوله دوستان آسمانی گروه رسانه ای موشن کمیک بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • موشن گرافیک| خلبان نامداری که خواستار کم‌کردن درجه‌اش بود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!