Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی نژآد با اشاره به برخورداری ۴۷ هزار مشترک گاز که از موتورخانه گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی اجرا می شود.

« حسین تقی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، از طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی خبر داد و گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی با هدف حفظ ایمنی شهروندان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز افزود: مشترکینی که در بخش گرمایش دارای موتورخانه مرکزی هستندبا ورود به سایت ملی گاز ایران، منوی بهینه سازی موتورخانه را انتخاب و گزینه ثبت نام و پیگیری مشترکین را با ارائه شماره اشتراک و شماره تلفن تماس اطلاعات کافی را دریافت کنند.  

 

وی با اشاره به ۴۷هزار مشترک در سطح استان که از موتورخانه در منازل خود برخوردار هستند بیان کرد: این طرح در قالب عایق کاری، تنظیم مشعل و تعویض رسوب گیر برنامه ریزی شده است.

 

تقی نژآد عنوان کرد: اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی با هزینه شرکت گاز استان البرز است؛ ضروری است برای اجرای این طرح مشترکین ثبت نام و نوع شرکت را انتخاب و انجام دهند. 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: طرح ملی بهینه سازی مشکلات ایمنی موتورخانه ها را رفع و کاهش  ۱۰ درصدی گاز و سلامت خانواده ها را به همراه دارد. 

 

تقی نژاد در پایان متذکر شد: خوشبختانه سرزمین ایران منبع خوب انرژی به ویژه گاز است که از بسیاری از کشورهای دیگر نیز بهره مند تر است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: موتورخانه های واحدهای مسکونی حسین تقی نژآد شرکت گاز استان البرز طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه