Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش خبری مبنی بر درخواست فدراسیون پزشکی-ورزشی از فدراسیون فوتبال مبنی بر تعویق رقابت های لیگ برتر منتشر شد. 

به گزارش "ورزش سه" با توجه به شرایط وخیم کرونا در کشور و رکوردشکنی‌های روزانه‌ی آن، فدراسیون پزشکی-ورزشی از فدراسیون فوتبال در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر درخواست تعویق مسابقات را کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین با توجه به فشردگی مسابقات، دست سازمان لیگ برای تغییرات بسیار بسته است و قدرت جابجایی روزانه مسابقات را هم گاه در اختیار ندارد. لیگ برتر با سه ماه تاخیر آغاز می شود، پرسپولیس در فینال آسیا حضور دارد و فصل بعدی رقابت‌ها نیز در پیش است. تیم ملی چندین بازی معوق دارد که آنها نیز باید در نظر گرفته شود و فیفادی را هم در پیش داریم. علاوه بر آن برگزاری جام حذفی و سوپرکاپ هم در برنامه‌های فدراسیون جا دارد و همه این‌ها نشان‌گر وضعیت سخت فدراسیون برای برنامه‌ریزی مسابقات می‌باشد.


با این وجود علیرغم درخواست فدراسیون پزشکی-ورزشی، تنها مرجعی که می‌تواند در خصوص تغییر رقابت‌های لیگ برتر تصمیم بگیرد و دستور دهد ستاد ملی کرونا می‌باشد و درخواست مابقی نهادها تنها در حد یک درخواست است که می‌تواند از سوی فدراسیون فوتبال رد یا مورد قبول واقع شود. 


به هر روی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در کشور گمان آن می‌رود که رقابت های لیگ حداقل یک تا دو هفته به تعویق بیفتد و احتمال آن وجود دارد که تیم‌ها از هفته‌‌ی دوم یا سوم به میدان بروند و دیدارهایشان را آغاز کنند.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر رقابت های لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر

مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی تراکتور در این هفته یک روز به تعویق بیفتد.

طرفداری | مسئولان هیات فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی هفته بیست و هفتم این تیم یک روز به تعویق بیفتد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه هفته آینده در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است و با توجه به اینکه جمعه این هفته انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می‌شود و روز شنبه شمارش آرا خواهد بود مسئولان تبریزی از سازمان لیگ خواسته‌اند که این بازی یک روز به تعویق بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال