Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: پس از بررسی‌های اولیه توسط تیم کارشناسی و بازرسی اداره کار، عدم رعایت نکات ایمنی در کارخانه پودر ماهی صبا مجد قشم محرز شد.

ابراهیمی افزود: گازسنجی صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کار از محل حادثه، تجمع گاز سولفید هیدروژن، منوکسید کربن و کاهش اکسیژن محیط که موجب گاز گرفتگی شده را به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص جزئیات وقوع حادثه در کارخانه پودر ماهی صبا مجد قشم گفت: به دنبال کاهش اکسیژن محیط، یکی از کارگران دچار حادثه شده و پس از آن چهار کارگر دیگر برای نجات جان همکار خود به درون حوضچه ماهی رفته که متاسفانه آن‌ها نیز دچار گازگرفتگی شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان افزود: در این حادثه ۴ کارگر جان خود را از دست دادند و یک کارگر هم مصدوم شد.

ابراهیمی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده حوضچه محل فعالیت کارگران تهویه مناسبی نداشته و قبل از ورود کارگران به داخل حوضچه گازسنجی نیز صورت نگرفته است.

او افزود:کارگران وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک تنفسی هم در اختیار نداشتند.

بیشتر بخوانید

شرکت پودر ماهی صبا مجد قشم پلمب شد/ دستگیری رئیس شرکت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: بازرسی از وضعیت ایمنی کارخانه‌های پودر ماهی قشم توسط اداره کار منطقه آزاد صورت می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: با دستور قضایی کارخانه پودر ماهی صبا مجد قشم پلمب شده است و رئیس شرکت هم در بازداشت به سر می‌برد.

او گفت: به منظور جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، بازرسی مجدد از ۵ کارگاه تولید پودر ماهی در شهرستان قشم در دستور کار بازرسان اداره کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پودر ماهی اداره کار نکات ایمنی گاز گرفتگی اداره کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت