Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن مرادنیا گفت: پویش پازل همدلی با حمایت از خانواده‌های نیازمند کردستانی در این استاتن آغاز شد و براساس این پویش فرزندان این خانواده‌ها می‌توانند به تحصیلات خود اد امه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جمع مسوولان استانی اعلام کرد: پویش پازل همدلی از پویش‌هایی است که به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان این خانواده‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جامعه خانواده‌های نیازمندی وجود دارند که باید موردحمایت قرار بگیرند تا فرزندان این خانواده‌ها بتوانند تداوم تحصیل داشته باشند.

 

وی از تمام خیرین استان کردستان خواست که همچون سنوات گذشته به یاری مردم نیازمند و تحت پوشش بشتابند چرا که با توجه به شرایط اقتصادی کشور خانواده‌های بی‌بضاعت نیازمند حمایت هستند.

 

استاندار کردستان اضافه کرد: ورزشکاران، رسانه‌ها و صداوسیما می‌توانند در راستای جلب مشارکت مردمی و چهره‌های شاخص در پویش پازل همدلی بیشتر تلاش کنند.

 

سید صباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در مراسم آغاز بکار این پویش در استان گفت: درآمد حاصل از این پویش صرف خرید لوازم‌التحریر برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش خواهد شد و طر حی است که به همت بهزیستی در کل کشور اجرا می‌شود.

 

وی بیان کرد: هدف از این برنامه تأمین و تکمیل لوزام التحریر موردنیاز دانش‌آموزان و فرزندان مقیم مراکز نگه‌داری شبانه‌روزی سازمان بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند است.

 

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰۰ هزار قطعه پازل در سراسر کشور پیش‌بینی‌شده است، گفت: سهم کردستان در مرحله اول هفت هزار و ۷۰۰ قطعه است.

 

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: در مرحله دوم این طرح هشت هزار قطعه سهم استان به ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان به‌عنوان مشارکت‌های خرد در استان اجرایی می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش پازل همدلی حمایت از خانواده های نیازمندان استان کردستان خانواده های نیازمند پویش پازل همدلی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام هرمزگان، حمید باسره اظهار داشت: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمند سازی خانواده‌ها نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است که کمیته امداد هرمزگان نیز در همین راستا طی سال ۱۴۰۲ تعداد چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اهدا کرده است.

باسره با بیان اینکه بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و مردم باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است، افزود: به منظور تأمین این تعداد جهیزیه برای نوعروسان هرمزگانی، در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان هزینه شده که از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم استان در قالب (صدقات، نذورات، زکات و…) تأمین شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی نظیر: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه‌های زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترکشان به این عزیزان اهدا شده است.

کد خبر 6096936

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی