Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" افزود: فرآیند انجام این برنامه مانور از اسفند سال گذشته به استان‌ها اعلام و در مراحل مختلف، اصلاحات لازم درباره آن از جمله ابلاغ ۲۷ پروتکل بهداشتی که به‌ شکل اختصاصی برای انجام عملیات مانور و در صورت وقوع حوادث، برای مدیریت بحران تهیه شده، انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با توجه به تشدید شیوع کرونا برابر تصمیم ها و پیشنهادهای استانی بخش عملیاتی این مانور حذف و اجرای مانور به صورت دور میزی جایگزین شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: براساس مانورهای امسال با تکیه بر بسترهای ارتباطی موجود، بسیاری از فعالیت‌ها به شکل مجازی پیش بینی شده و نتایج آن می‌تواند در موارد مشابه و بحران ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی گفت: استفاده از روش‌های نوین، راهکارهای جدیدتری پیش روی مدیران برای مهار بحران‌ها به ویژه تهدیدات‌های هیبریدی قرار خواهد گرفت.
این گزارش می‌افزاید، مانورهای تمرینی آموزشی پدافند غیرعامل در مناطق شش‌گانه کشوری مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده از هفته آخر مهرماه تا پایان آذرماه سال‌جاری در استان‌های آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، گلستان، قزوین، بوشهر و هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل آذربایجان غربی هرمزگان کرمانشاه وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل آذربایجان غربی هرمزگان کرمانشاه وزارت نیرو پدافند غیر عامل آذربایجان غربی هرمزگان کرمانشاه وزارت نیرو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به این استان اظهار کرد:

وزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام موردتوجه قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش‌سوزی باتوجه‌به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه برخی از قسمت‌های این مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام فروریخته است که با کمک‌های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام است.

کد خبر 6088378

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان