Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیات با اعلام خبر طرح برق امید گفت: اجرای طرح برق امید راهکاری برای بخشودگی صد در صد هزینه مصرفی مشترکین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « بهنام بیات» در جمع خبرنگاران با اعلام اجرای طرح برق امید برای مشترکین مصرف خانگی گفت: با ایجاد طرح امید، مشترکین مصرف خانگی اگر در ماه کمتر از صد کیلووات مصرف داشته باشند به صورت رایگان برق دریافت می کنند و این شامل بخشودگی صد در صد نیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افزود: وزارت نیرو در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف توزیع برق که از اول آبان ماه آغاز می شود. 

 

بیات یادآور شد: برق استان البرز بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰هزار مشترک مصرف برق دارد، که ۲۲درصد از مشترکین مشمول این طرح هستند و این طرح به آنان با پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخشودگی هزینه برق هزینه مصرفی مشترکین صرفه جویی مصرف برق مصرف برق طرح برق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود

شرکت گاز قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به انجام عملیات توسعه شبکه و بهره مندی مشترکین جدید از گاز طبیعی،  جریان گاز مشترکین مسکن مهر شهرستان کهک فردا یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ به مدت ۶ ساعت با قطعی مواجه می‌شود.

شرکت گاز استان  از مشترکین این منطقه تقاضا کرده است ضمن حفظ شکیبایی از دستکاری تجهیزات گاز جدا خودداری کنند و از تماس‌های غیر ضروری با مرکز امداد شرکت گاز خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟