Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی در دوم آبان ماه خبر داد و گفت: این آزمون با مجوز ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ بهرام بادکو، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در این خصوص گفت: این آزمون جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای به صورت قرارداد موقت شرکتی با 775 شرکت کننده درحوزه آزمون جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادکو ادامه داد: این آزمون با حضور 326 داوطلب خانم و 449 داوطلب آقا، با همکاری بیش از 100 تن از جهادگران  بعنوان عوامل اجرایی  برگزار می شود.

او خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و  نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد بود

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، افزود: سهمیه استخدامی این استان 25 نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت برای مشاغل متصدی خدمات اداری، بهیار، نگهبان، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، راننده آمبولانس و منشی است.

او تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون از امروز( 29 مهر) به سامانه www.hrtc.ir  مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان  کرمانشاه افزود: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- سه راه 22 بهمن- سازمان جهاد دانشگاهی- مرکز آزمون با شماره 31031 داخلی 301- 303-304-306-309 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی کرمانشاه جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه سازمان جهاد دانشگاهی استان مرکز آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد