Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر سه شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه تأمین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در سالن غدیر استانداری گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به نقش مهم دفاع مقدس در ترویج و تثبیت روحیه مقاومت و ارزشی ملت ایران، اظهار کرد: استمرار روحیه شهادت در جامعه سبب مرز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت مولفه‌ای مهم برای تحمل مشکلات است، بیان کرد: هرگز احساس فروماندگی و تسلیم در برابر دشمنان نمی‌کنیم و این روحیه برگرفته از تجربیات دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در شرایط سخت اقتصادی نیز از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، افزود: از هر روشی باید بهره ببریم تا راهکارهای بیشتری برای ارتقای خدمت رسانی به خانواده شهدا استفاده کنیم.

زارع به دستورات مبنی بر ساماندهی گلزار شهدای کشور اشاره کرد و ادامه داد: اکثر گلزارهای شهدای استان گیلان کامل شده و تعداد معدودی نیز پیشرفت فیزیکی کمتری دارند و برنامه ریزی شده که با امضای تفاهم نامه‌های امروز با قدرت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه زیبنده نیست فرزندان و خانواده جانبازان و ایثارگران مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه‌ها باید ضمانت اجرایی برای رفع مشکلات موجود داشته باشد و با تمام توان اجرایی شود.

کد خبر 5052537

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان اشتغال خانواده شهدا ویروس کرونا بوشهر شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳