Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@10:22:54 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در 29 مهر 99+جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۸۰۴

ارزش سهام عدالت و دارایکم در 29 مهر 99+جدول

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم مانند روز گذشته در روند نزولی قرار گرفت و در پایان معاملات با کاهش قابل توجه 42 هزار و 970 واحدی به رقم یک میلیون و 419 هزار و 312 واحد رسید.

امروز همه شاخص‌های بورس قرمزپوش بوده که حاکی از کاهش شاخص‌ها است، به گونه‌ای که شاخص کل بورس و نیز شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی امروز نسبت به روز گذشته 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

94 درصد عقب‌نشینی کرده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روز گذشته با کاهش همراه بود و 3.2 درصد (427 هزار و 556 تومان) افت کرد و ارزش سبد 532 هزار تومانی به 12  میلیون و 743 هزار و 816 تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 7 میلیون و 646 هزار و 289 تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش 1.45 درصدی نسبت به  روز معاملاتی گذشته 18 هزار و  708 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 3 میلیون و 741 هزار و 600 تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با 6.66 درصد افزایش  نسبت به روز معاملاتی قبل به 19 هزار و 670 تومان افزایش یافت.

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا ارزش سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس چالش مومو محمد زارع جوشقانی تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس