Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ایزدی ظهر سه شنبه در نشستی خبری روز صادرات بیان کرد: سال ۹۹ با وجود تمامی مشکلاتی که در حوزه صادرات رخ داده است میزان صادرات استان فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: صادرات غیر نفتی استان فارس در سال ۹۲ بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار بود این در حالی است که اکنون صادرات استان فارس که صادرات غیر نفتی محصولات مختلف است بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی در ادامه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که توانست به صادرات غیر نفتی استان فارس را افزایش چشمگیری دهد تولید آلومینیوم در استان فارس است در استان فارس ساران بیش از هزار تن آلومینیوم تولید می‌شود که تمامی این محصولات علاوه بر تأمین نیاز داخل به کشورهای هدف صادر می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس می‌توانند بازار بسیار خوبی برای تولیدات استان فارس باشند لذا تولید کنندگان صادرات محور در استان فارس می‌توانند با رعایت استانداردهای لازم برای کشورهای حوزه خلیج فارس بازارهای کشورهای همسایه را در اختیار بگیرند.

کد خبر 5051776

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز صادرات غیرنفتی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد