Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@10:33:25 GMT

وقتی هیچ چیز جلودار هواداران استقلال نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۹۴۷

وقتی هیچ چیز جلودار هواداران استقلال نیست

استقلالی‌ها که متوجه شده بودند هواداران‌شان دوباره قصد تجمع جلوی مجلس را دارند، از یک‌شنبه شب تلاش‌هایی را شروع کردند تا این تجمع انجام نشود اما به هر حال تلاش‌هایشان بی‌ثمر ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک‌شنبه شب مظلومی و فکری مصاحبه‌هایی انجام دادند که کاملاً مشخص بود سفارشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها صراحتاً گفته بودند عده‌ای که فراخوان می‌دهند قصد ضربه زدن به تیم فوتبال استقلال را دارند در حالی که ما مشکل خاصی نداریم! (این در حالی است که استقلال مشکلات عدیده‌ای دارد که هنوز حل نشده است)

مشخص بود که وزارت ورزش هم در این مصاحبه‌ها نقش دارد و به نظر می‌رسید که مصاحبه‌های سرمربی و سرپرست استقلا‌ل به خواست آنها انجام شده است. اسماعیل‌ خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلا‌ل هم اعلام کرد صبح دوشنبه خبر خوشی به هواداران می‌دهد (یعنی درست زمان تجمع). خبر خوش او این بود که ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات شفر پرداخت شده و به زودی مشکلش حل می‌شود.

ختم کلام اینکه با وجود همه این مصاحبه‌ها و خبرهای خوش، هواداران استقلال جلوی مجلس تجمع کردند. حرف آنها این بود که چرا استقلال مدیرعامل ثابت ندارد و چرا پنجره‌های نقل و انتقالاتی هنوز بسته است. ضمن اینکه تکلیف امثال دیاباته، میلیچ و علی کریمی هم حداقل تا عصر دیروز مشخص نشده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مظلومی فکری استقلال خلیل زاده استقلال خلیل زاده فکری مظلومی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک