Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: برای اجرای محدودیت‌های تردد به این استان در پایان هفته فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی نظارت جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، کارکنانی که کمترین نشانه این بیماری را دارند باید آزمایش دهند و تا زمان دریافت جواب، در قرنطینه بمانند و مدیران در این زمینه اصراری برای حضور این افراد در محل کار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی با کارکنان دارای معلولیت و کسانی که فرزند معلول دارند در زمینه اجرای دورکاری همکاری کنند.

استاندار بوشهر اظهارداشت: شرایط بیماری در همه جای کشور مناسب نیست و اوضاع استان‌ها شبیه هم هست اما هفته گذشته با وجود این شرایط سخت برخلاف دستورالعمل‌های بهداشتی مردم در ساحل این استان حضور یافتند.

گراوند یادآور شد: با توجه به شرایط بحرانی و اشغال شدن ظرفیت قابل توجهی از بیمارستان‌ها اگر اوضاع مدیریت نشود، بیمارستان‌ها پاسخگوی مراجعان در روزهای آینده نخواهند بود.

وی اظهار کرد: رعایت ۶۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در استان قابل قبول نیست و باید با کنترل‌های سخت‌گیرانه پروتکل‌ها برای حفظ سلامت مردم اجرا شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: جان باختن ۳۷۷ نفر در یک روز در کشور به علت کرونا بیانگر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است و این زیبنده جامعه اسلامی نیست.

 وی تاکید کرد: همکاری نکردن مردم در زمینه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، نشان می‌دهد روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت.

گراوند در باره اعمال محدودیت‌ها گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ تمایلی به اعمال محدودیت‌ها ندارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: وحدت فرماندهی در کنترل بیماری کرونا با دانشگاه علوم پزشکی است و همه باید به این دستگاه برای کنترل بیماری کمک کنند.

وی درمورد فعالیت پاساژها گفت: مغازه داران مستقر در پاساژها موظف به رعایت دستورالعمل‌ها هستند و در صورت رعایت نکردن به طور یقین این اماکن تجاری پلمب می‌شوند.

گراوند همچنین بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و متولیان در مطب‌ها، دفاتر پیشخوان و ضد عفونی معابر و اماکن از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: رعایت نکردن پروتکل‌ها بستن این اماکن را به دنبال دارد.

 وی یادآور شد: هرچند در این شرایط آئین ختم و ترحیم برگزار نمی‌شود اما شاهد حضور چشمگر افراد در آئین خاکسپاری هستیم و به نوعی به شکل دیگری مراسم برگزار می‌شود که این امر بسیار خطرناک است.

استاندار با اشاره به هفته وحدت گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان بوشهر، برگزاری هرگونه تجمع اعم از جشن مذهبی که منجر به تجمع شود، ممنوع است.

وی تاکید کرد: از هر کاری که باعث هدایت جامعه به سمت عادی سازی می‌شود باید پرهیز کرد.

گراوند گفت: به منظور استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک، کارگروه ارائه خدمات الکترونیک در استان بوشهر با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود.

وی یادآور شد: مسئولیت اعمال کامل پروتکل‌های بهداشتی در ادارات با حوزه بازرسی استانداری است و باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای رعایت پروتکل‌ها استفاده شود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا عبدالکریم گراوند فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا عبدالکریم گراوند فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا بوشهر ویروس کرونا عبدالکریم گراوند فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور دستورالعمل های بهداشتی استاندار بوشهر دستورالعمل ها محدودیت ها پروتکل ها یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران