Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدحسین حمیدی ، رئیس پلیس راهور تهران در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی گفت: در کشور حدود 30 میلیون وسیله نقلیه وجود دارد که نزدیک به 40 میلیون نفر گواهینامه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همواره درصد بسیار کمی و نزدیک به 3 هزار نفر در سال به گونه ای رانندگی می کنند که شاهد تلفات در جاده ها هستیم و شاهد جان باختن 17 هزار نفر می شویم.

سردار حمیدی تصریح کرد: بنابراین با اقدامات آموزشی و آگاهی رسانی می توان این جامعه هدف کوچک تر را به سمتی هدایت کرد که شاهد تلفات کمتر در جاده های خود باشیم.

//در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس هفته نیروی انتظامی سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد