Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:26:17 GMT

حضور یک اثر ایرانی در جشنواره فیلم آنجلیکا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۰۷۸

حضور یک اثر ایرانی در جشنواره فیلم آنجلیکا

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم «۱۲۳۴۵۶۷» به کارگردانی وحید حق‌وردی به بخش مسابقه جشنواره فیلم آنجلیکا راه یافت. دوازدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی قرار است ۵ تا ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه در کالیفرنیا آمریکا برگزار شود.

«۱۲۳۴۵۶۷» به مدت ۸۵ دقیقه ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون ساراخاتون سهلی، وحید حق‌وردی، اقدس غلامی، فاطمه احمدی، هاجر الله‌دادی، صغرا حق‌وردی و رقیه احمدی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان این فیلم، هدف از ساخت «۱۲۳۴۵۶۷» را به تصویر کشیدن اهمیت نقش زندگی در تمام مراحل عمر انسان بیان کرد.

کد خبر 5050155 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان ایالات متحده امریکا فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا اکبر عالمی محمدرضا شجریان برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم مستند برنامه رادیویی اربعین 99 موسیقی ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه