Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی درباره تغییر تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ایران ارائه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسد مسجدی درباره تاخیر 6 روزه در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: کرونا یک بحث ملی است و ما طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا برنامه‌‌های‌مان را تنظیم می‌کنیم. کل پروتکل‌ها تدوین و به فدراسیون‌ها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال خط شکن ما در بحث بازگشایی رشته‌های ورزشی است. هماهنگی خوبی بین فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مبارز با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وزارت بهداشت و درمان در روز‌های فوق کرونایی برای ما ترسیم کرده و مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد، قرار است تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌های ورزشی را به تعویق بیندازیم. بر همین اساس طبق صحبت‌هایی که با آقایان سلطانی‌فر و علی‌نژاد داشتیم، قرار شد از فدراسیون بخواهیم که مسابقات لیگ برتر با کمی تاخیر آغاز شود.

مسجدی که در شبکه خبر گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار داشت: همانطور که در امور اقتصادی بالا و پایین رفتن بورس مدام تحلیل می‌شود، در کرونا هم با توجه به آمار‌های بستری و فراز و فرود‌های شدت بیماری در روز‌های مختلف تصمیماتی گرفته می‌شود. قرارمان از روز اول این بوده که در ورزش به شکل هفتگی کار کنیم و هر هفته اگر تغییراتی در مجوز‌ها به وجود آمد لحاظ خواهد شد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سؤال که  آیا فکر می‌کنید در تاریخ 16 آبان‌ماه وضعیت کرونا از 10 آبان بهتر خواهد بود، اشاره کرد: طبق صحبت‌ کارشناسان بهداشت که تخصص دارند و نظرشان اعلم به ماست، اینطور است. ماهم سختگیرانه پروتکل‌ها را دنبال خواهیم کرد.

تاریخ آغاز لیگ برتر فوتبال تغییر کرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها