Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:15:06 GMT

خبرنگاران به پویش «آجر به آجر» پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۵۳۵

خبرنگاران به پویش «آجر به آجر» پیوستند

خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش به پویش مدرسه سازی آجر به آجر پیوستند تا بتوانند سهمی در ساخت مدرسه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان،خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش به پویش مدرسه سازی آجر به آجر پیوستند تا بتوانند سهمی در ساخت مدرسه داشته باشند.

 

این پویش از سوی وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه توسط مردم از هر قشری راه اندازی شده است تا مردم بتوانند با سهم اندک طعم خیر بودن رابچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانش آموزان و فرهنگیان مشارکت های زیادی در این طرح داشتند و مدارسی نیز طی این طرح ساخته شده است.

 

برای شرکت در این طرح به آدرس http://ajorbajor.ir/ مراجعه می کنید و همه استان ها در این سایت وجود دارد که شما با انتخاب استان دلخواهتان مبلغی را کمک می کنید.

 

بیشترین استان هایی که به لحاظ فضای آموزشی با کمبود مواجه هستند، استان های گیلان، گلستان، کرمان، خوزستان، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و البرز  است.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: آجر به آجر خیرین مدرسه ساز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی