Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه "وقف در حوزه‌های مختلف می‌تواند به توسعه در آن بخش کمک کند" گفت:فعالیت‌های دانش بنیان به حوزه وقف اضافه می‌شود. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه "در گذشته شاهد این بودیم که بسیاری از مشکلات موجود در جامعه با نیات واقفان مرتفع می‌شد" اظهار داشت: در حال حاضر نیز با توجه و گسترش وقف بسیاری از مشکلات کاهش و یا رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "در حال حاضر مشکل اقتصادی بسیاری در کشور وجود دارد" افزود: با توجه به وقف و برنامه ریزی در این حوزه می‌توان این مشکلات را کاهش داد.

25 درصد ‌بیمارستان‌های کشور وقفی هستند 400 رقبه وقفی جدید در کاشان شناسایی شد/250 میلیارد ریال ارزش موقوفات جدید دهه وقف؛ بیماران در بیمارستان‌ موقوفه شیراز رایگان ویزیت می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز  با بیان اینکه "در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان فعالیت‌های خوبی  آغاز شده است" بیان کرد: این فعالیت‌ها منجر به ایجاد اشتغال و توسعه و نوآوری در حوزه‌های مختلف می‌شود.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه "در حال حاضر وقف در حوزه آموزش و ترویج علوم قرآنی و مهدویت در استان البرز وجود ندارد" تصریح کرد: بیشترین نیات واقفان در استان مربوط به برگزاری عزاداری و تعزیه است.

وی با بیان اینکه "هفته وقف زمان خوبی برای ترویج این فرهنگ است" خاطرنشان‌کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدوین و در حال اجرا است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان