Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حقوق مهر ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق بر اساس احکام جدید تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه 29 مهر ماه) به حساب این افراد واریز می‌شود.
احکام جدید بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق که بیش از یک میلیون و 480 هزار نفر از مشترکان را شامل می‌شود، براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور اداری و استخدامی به صندوق بازنشستگی، هفته گذشته صادر و براساس آن حقوق مهرماه با تأمین منابع لازم تا آخر وقت امشب (سه شنبه) پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اجرای طرح متناسب‌سازی، حقوق این افراد در مهر ماه به طور میانگین 45 درصد نسبت به ابتدای سال جاری افزایش یافته است.
منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی