Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام  گفت: بر اساس تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی ساخت ۲ هزار و ۶۸۱ مسکن ملی توسط بنیاد مسکن استان در دست اقدام است.

او افزود: تعداد متقاضیان پالایش شده نهایی توسط بنیاد استان ۳۱۲۱ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، بیان کرد: در این راستا ۱۱ پروژه ساخت مسکن ملی در ۹ شهرستان استان در زمینی به مساحت ۸ هکتار اجرایی می‌شود.

محبی ادامه داد: در این راستا تا کنون ۱۱۵۳ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۴۶۰ میلیارد ریال آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

او اظهار کرد: همچنین ۹۸۳ نفر متقاضی در شهرستان‌های استان، ایلام ۹۰۶ نفر، ایوان ۷ نفر، دهلران ۳۷ نفر، مهران ۲۷ نفر و آبدانان ۶ نفر جهت ساخت مسکن ملی اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام، عنوان کرد: در شهر سرابله تعداد متقاضیان واجد شرایط برابر ۱۳۲ نفر بوده که با توجه به وضعیت سهمیه تفاهم شده برابر ۲۰ واحد ظرفیت زمین ۳۲ واحد با کمبود زمین مواجه هستیم.

او یادآور شد: کلیه اراضی دارای طرح جانمایی (توده گذاری) بوده و در مرحله اخذ دستور کار و تهیه نقشه از شهرداری‌ها جهت صدور پروانه است.

محبی اعلام کرد: تعداد طبقات مصوب شده در شهر ایلام ۶ طبقه بر روی ۲ طبقه پیلوت و در سایر شهرستان‌ها در سه طبقه روی پیلوت است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مسکن ملی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است