Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین رییس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت : در سه سال اخیر تعداد رقبه های شهرستان از ۷۰۰ مورد به یک هزار فقره با موضوع های مرتبط روز جامعه و نیات واقفان و افراد خیراندیش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "ابوالفضل زمانی" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه در دیدار با "حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه که به مناسبت دهه وقف انجام گرفت ضمن قدردانی از حمایت‌های وی در جهت حمایت از اهمیت ترویج  وقف ، اظهار کرد: کمک به ازدواج و اشتغال جوانان ، کمک برای تهیه هزینه جهیزیه ، کمک به درمان بیماران خاص و سلامت و علم و فناوری از جمله نیازها و  موضوع های روز جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹، ۱۰۰ رقبه جدید در شهرستان شناسایی شده و تعداد موقوفه ها هم به ۳۳۰  مورد رسیده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در راستای احیای این سنته طرح های توسعه مسجد ، خانه عالم ، مدرسه علمیه خواهران کوثر، مجتمع فرهنگی و مذهبی ، کمک هزینه جهیزیه، درمان نیازمندان و فقرا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال وقف شد که در سامانه جامع موقوفه های سازمان اوقاف کشور نیز به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان وقف استان یزد ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران