Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@14:56:19 GMT

شناسایی پیکر شهید اهل تالش پس از ۳۵ سال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۴۵۸۴

شناسایی پیکر شهید اهل تالش پس از ۳۵ سال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش روز سه‌شنبه ۲۹ مهر گفت: شهید پوریعقوب اهل روستای شیخ محله بخش اسالم بوده و پیکر مطهر ایشان از طریق آزمایشات دی‌ان‌ای شناسایی و امروز هویت شهید به خانواده او اعلام شده است. این شهید گرانقدر در جنگ تحمیلی سرباز لشگر ۲۱ حمزه بوده و در ۲۳ بهمن ماه سال ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم همتی افزود: آئین وداع با این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شامگاه شنبه در یکی از مساجد تالش برگزار و پیکر مطهر او روز شنبه در تالش و اسالم تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. شهیدان، سرمایه‌های ملی نظام و انقلاب هستند و با برگزاری یادواره‌ها، یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

شهرستان تالش ۲۸۵ شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و ۱۲ شهید گمنام نیز در این شهرستان خاکسپاری شده است. تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 558857 برچسب‌ها استان گیلان شهید - دفاع مقدس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش