Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی روز سه‌شنبه اظهار داشت: شرکت ملی گاز، همسو با سیاست‌های مسوولیت اجتماعی، به حوزه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ورود کرده است تا با این روش، میزان مصرف گاز تا ۱۰ درصد کاهش یاید.

وی با اعلام اینکه در قالب این طرح، سه فرایند تنظیم مشعل، نصب رسوب‌گیر و عایق‌کاری موتورخانه‌ها انجام می‌گیرد، تاکید کرد: اجرای این طرح برای مشترکین شرکت گاز استان رایگان بوده و تمامی هزینه‌ها از سوی این شرکت پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شرکت‌های تاسیساتی که به عنوان مجریان این طرح، اجرای سه فرایند مذکور را انجام و دستمزد خود را از شرکت گاز دریافت می‌کنند، می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ملی شرکت گاز به آدرس www.nigc.ir، در قسمت بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند.

وی ادامه داد: مشترکینی که برای سیستم گرمایشی منزل خود از موتورخانه استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به همین بخش در سایت شرکت ملی، ثبت نام کنند تا موتورخانه ساختمان آنها مورد اصلاح و بهینه‌سازی رایگان قرار گیرد.

وی افزود:  طی یک هفته آغازین این طرح نیز آذربایجان‌غربی از لحاظ تعداد ثبت نامی، جزو سه استان برتر کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، شرکت ملی گاز برای اجرای این طرح 60 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است، افزود: اجرای این طرح افزون بر بهینه سازی مصرف گاز، اشتغال‌زایی در کشور را هم مدنظر داشته است.

میزان بهره‌مندی شهرهای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز در دولت تدبیر و امید رشد بسیار مناسبی داشته و به رقم ۹۹.۶ درصد رسیده است.

تعداد مشترکان شهری گاز در آذربایجان‌غربی در دوره هفت سال از این دولت به بیش از ۷۹۱ هزار و ۸۱۴ عدد و تعداد انشعابات نیز از مرز ۳۰۴ هزار و ۶۱۴ گذشت.

در دوره تمامی دولت‌های قبل از دولت تدبیر و امید، تنها ۳۰۴ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند بود که طی هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید به بیش از ۸۶۶ روستا گازرسانی شده است.

به عبارتی دیگر در سال ۱۳۹۲ تنها ۳۲ درصد خانوارهای روستایی از گاز طبیعی بهره مند بودند ولی در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی بین خانوارهای روستایی با درنظر گرفتن طرح‌های در حال اتمام به بالای ۸۱ درصد می‌رسد.

آذربایجان‌غربی ۱۷ شهرستان، ۴۳ شهر و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ روستا دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه گاز دولت دوازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه گاز دولت دوازدهم آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه گاز دولت دوازدهم اخبار کنکور دولت تدبیر و امید آذربایجان غربی موتورخانه ها بهینه سازی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نشست صمیمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات تامین، توزیع کود و ذخیره سازی و میزان موجودی در انبار‌های سازمانی بحث و تبادل نظرات مختلفی انجام گرفت؛ در این جلسه دکتر مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ارایه گزارش در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی و افزود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین نماید. 

در ادامه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ابراز رضایت از تامین و تدارک کود در پاییز ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ تقاضای فعالیت مستمر همچون سنوات گذشته را برای سرک پاییزه و محصولات بهاره نمودند و در پایان نیز جناب آقای دکتر دهقان ضمن عرض خدا قوت به جناب آقای رسولی مدیر عامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و زحمات همه همکاران ایشان بخصوص در مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی در جهت تامین و توزیع به موقع کود‌های کشاورزی در جهت خدمت رسانی به کشاورزان محترم و زحمتکش تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد