Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام امارات در اعزام هیئتی به فلسطین اشغالی و امضای توافقنامه‌های همکاری با رژیم صهیونیستی را شرم‌آور و موجب تشدید تجاوزگری رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «واصل ابویوسف» از مقامات ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: امروز این سازشگری و اقدام شتابزده امارات در عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر در شرایطی که دشمن اسرائیلی، حملات خود را به ملت فلسطین شدت بخشیده است، از یادها نخواهد رفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئتی از امارات عربی متحده امروز در تل آویو ۱۴ توافق همکاری را در فرودگاه «بن گوریون» و در حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دارایی آمریکا که همراه هیئت اماراتی بود، امضا کردند.

ابویوسف گفت: «این شتابزدگی امارات در سازش با رژیم اشغالگر با تشدید تجاوزگری این رژیم علیه فلسطینیان در تناقض است که از جمله آن ساخت و ساز (شهرک‌های صهیونیست نشین) در کرانه باختری و اعطای مجوز برای ساخت هزاران واحد مسکونی و رد حقوق ملت فلسطین است».

این مقام فلسطینی سازش امارات با رژیم صهیونیستی را مسئله‌ای شرم‌آور خواند و گفت: خبرهایی که از توافقنامه‌های دوجانبه خبر و هیئت‌هایی که بین امارات و اسرائیل در رفت و آمد هستند، هدف از همه این‌ها دادن جسارت و قدرت بیشتر به رژیم اشغالگر برای تشدید حملات و جنایات خود علیه ملت فلسطین و طغیان و سرکشی بیش‌تر است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس هم تاکید کرد که سفر هیئتی اماراتی به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی را برای ادامه کار الحاق تدریجی اراضی کرانه باختری ترغیب خواهد کرد.

 اولین هیأت رسمی امارات‌  امروز وارد فلسطین اشغالی شد. از جمله اعضای این هیئت، «حمید عبید الطایر» وزیر مشاور امارات در امور دارایی و «عبدالله بن طوق المری»‌ وزیر اقتصاد این کشور به عنوان رئیس هیئت اماراتی است.

«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا  و «آوی برکویتز» نماینده ویژه آمریکا در امور غرب آسیا در این دیدار پنج ساعته از سرزمین‌های اشغالی حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: سازش امارات رژیم صهیونیستی توافق رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی