Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:08:43 GMT

تردد در پیچ گاوزرده امروز برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۸۱۰

تردد در پیچ گاوزرده امروز برقرار شد

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: عملیات انفجاری پیچ گاوزرده در محور خرم‌آباد_ پلدختر امروز انجام و بلافاصله نسبت به جمع‌آوری و برقراری تردد تا عصر اقدام شد.

عباس شرفی امروز ۲۹ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه عملیات بهسازی و تعریض محور خرم‌آباد_ پلدختر امروز دو انفجار در مقاطع گاوزرده معمولان و چم حیدر انجام شد که انفجار اول صبح در پیچ گاوزرده صورت گرفت و با توجه به اهمیت تردد مردم معمولان بلافاصله نسبت به جمع‌آوری حجم تخریب ناشی از انفجار اقدام و نهایتاً تا عصر امروز تردد مجدد در این مقطع برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محدوده چم حیدر به دلیل گستردگی کار و حجم بالای تخریب نیازمند زمان بیشتری است که بازگشایی این مسیر حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و به‌محض برقراری تردد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد:‌ برای تردد مردم شریف شهرستان پلدختر و معمولان در این مدت محورهای آزادراه پل زال_ چولهول_ معمولان، آزادراه_ دهلیج_ پلدختر و آزادراه_ پاعلم_ پلدختر به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان پلدختر معمولان راهداری و حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اداره بنادر و دریانوردی اعلام کرد: با توجه به هشدار رنگ زرد اداره کل هواشناسی هرمزگان و تندباد‌های لحظه ای، افزایش ارتفاع امواج دریا و تلاطم دریا تردد شناور‌های دریایی با محدودیت‌های همراه است.

امروز تردد شناور‌های خودروبر، تفریحی و گردشگری تا ساعت ۱۹ ممنوع است.

تردد شناور‌های سبک و صیادی نیز امروز ممنوع است.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد