Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: رویدادهای ورزشی عاملی مهم در تقویت انسجام و همدلی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه شورای عالی ورزش همگانی گیلان در استانداری گیلان اظهار داشت: در بودجه سال 99 مربوط به شهرداری‌ها، اعتباری برای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی لحاظ شده اما میزان آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان ورزش را از ارکان مهم زمینه‌سازی برای شادابی و پویایی زندگی دانست و با بیان اینکه ورزش در ابعاد مختلف، تاثیرات شگرفی را در جامعه ایجاد می‌کند گفت: در راستای سلامت جسم و روح باید به ورزش بیش از پیش توجه شود البته آحاد مردم باید به  مقوله ورزش، سلامت جسمی، روانی و بهداشت توجه کنند.

زارع‌ با بیان اینکه پیروزی و موفقیت ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی موجب تقویت امید، نشاط و سرزندگی در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: باید بتوانیم جامعه‌ای سالم و بانشاط داشته باشیم و بسترهای‌ لازم برای فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه ورزش همگانی فراهم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: گزارشات زیادی از وضعیت نامناسب ‌پیاده‌راه شهرداری رشت داریم / پلیس ورود کند764 هزار تماس با پلیس 110 امسال در گیلان؛ 45 درصد تماس‌ها مربوط به رشت استپویش مردمی آزادسازی زنان زندانی با جرائم غیرعمد در گیلان اجرا می‌شود

وی پیوند بین ورزش و جوانان به‌عنوان دو مولفه هم‌سو را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این مقوله از منظر توسعه همه‌جانبه دارای اهمیت است و در بالندگی و پرورش استعداد جوانان نقش موثری دارد افزود: ورزش عرصه وحدت، همدلی و انسجام است و برکات فراوانی نیز در بُعد جسمانی، روانی و سرمایه‌های اجتماعی با خود به‌همراه دارد.

استاندار گیلان شعار «ایران همدل، ایران فعال» به‌عنوان شعار هفته تربیت بدنی امسال را مناسب و درخور توجه دانست و بیان کرد: رویدادهای ورزشی عاملی مهم در تقویت انسجام، وحدت و همدلی هستند و ما امروز برای عبور از مشکلات، دشواری‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی به این همدلی‌ها نیاز داریم.

زارع با بیان اینکه با اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های موجود شاهد افزایش انسجام ملی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی خواهیم بود خاطرنشان کرد: ما باید به جوانان اعتماد کرده و بسترهای لازم را برای فعالیت آنان فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به تاثیرات کرونا بر جامعه جهانی افزود: شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های زندگی فردی و اجتماعی مردم در ایران و دنیا را تحت تاثیر قرار داد اما اینکه این بیماری موجب تعطیلی ورزش شود پذیرفتنی نیست بلکه نیازمند استمرار ورزش هستیم.

وی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها در ترویج ورزش با تولید محتوا گفت: برای توسعه ورزش های همگانی از طرح‌هایی که پایه علمی دارد استفاده شود و در اجرای  این طرح‌ها فقط به یک شهر اکتفا نشود زیرا شهرها و روستاهای زیادی در گیلان داریم که دارای پتانسیل‌های لازم برای اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد