Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:31:30 GMT

یاوه گویی پمپئو علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۳۷۰

یاوه گویی پمپئو علیه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه وزارت خارجه آمریکا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی که از طریق ویدئو کنفرانس برای گفتگو‌های راهبردی میان امارات و آمریکا بیان می‌کرد، با تکرار ادعا‌های پیشین خود بر ایستادن در برابر ایران تأکید کرد.

او در سخنان خود گفت: شراکت راهبردی میان آمریکا و امارات در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بر پیشبرد صلح در لیبی و یمن متمرکز شده و اقدامات لازم را برای ایستادن در برابر ایران به اجرا در خواهیم آورد.

پمپئو در ابتدای این ویدئو کنفرانس با بیان تبریک و نیز ابراز ناراحتی از این که این کنفرانس به شکل حضوری برگزار نشده، بر روابط عمیق میان امارات و امریکا تأکید و اعلام کرد: این گفتگو‌ها خود گواهی بر این مسأله به شمار می‌رود.

او همچنین اعلام کرد امارات متحده عربی از بزرگترین سرمایه گذاران در آمریکا به شمار می‌رود و این کشور مقصد اصلی صادرات به خاورمیانه محسوب می‌گردد.

منبع: فردا

کلیدواژه: یاوه گویی پمپئو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست